DE LA VILLE DE PARIS.
51
W]
requis pour le bien de son service, dont Sad. Ma­jesté se repose sur l'affection qu'elle sçait que chacun d'eulx ya, et en charge leurs honneurs el con-siences.
" Faict à Paris, le xvme jour de Febvrier m v° lxxiii."
Signé: «CHARLES". Et au dessoubz: "Pinart».
CVIII. --— [Mandemens aux Conseillers de,Ville, pour l'eslection d'un] Conseiller de Ville
au lieu de Mc Jehan Sanguyn.
t8 février tD73. (Fol. 4o r°.)
«Monsieur le premier President, plaise vous trou­ver demain, à deux heures de rellevée précisement, en l'Hostel de ceste Ville, pour adviser sur la resigna­tion que m0 Jehan Sanguyn, Conseiller de Ville, en­tend faire de sondict estat de Conseiller de Ville, au proffict et faveur de m0 Pierre Sanguyn son frere, con­seiller et m0 des requestes de Monseigneur le Duc d'An­jou, Frere du Roy : vous priant n'y voulloir faillir.
k Faict le xviii"00 Febvrier m vc lxxiii. "Les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris, " Tous vostres. n
Pareilz Mandemens ont esté expédiez aux aultres Conseillers de laditte Ville.
CIX. — Idem. — [M° Pierre Sanguyn esleu Conseiller
EN REMPLACEMENT DE SON FRERE.] 19 février 1573. (Fol. 4o v°.)
Du jeudy xixmejour de Febvrier m lxxiii.
En Assemblée le jour d'huy faitte, au Bureau de l'Hostel de Ville de Paris, de Messieurs les Prevost des Marchans et Eschevins, et Conseillers de lad. Ville, pour adviser sur la resignation que Monsieur me Jehan Sanguyn, Conseiller de Ville, entend fere de sondict estat de Conseiller de Ville au proffict et faveur de Monsr me Pierre Sanguyn, son frere, conseiller et m" des Requestes ordinaire dé Monsei­gneur le Duc d'Anjou, Frere du Roy, sont comparuz
Messieurs : le president Le Charron, Prevost des Marchans; Le Clerc,
de Jummeauville, dc Bragelongne, Huault, Le Breton, Sanguyn,
Conseillers.
En laquelle Assemblée s'est presenté m'. . . W Courant, procureur au Chastellet de Paris, lequel en vertu de la procuration specialle à luy passée par ledict m° Jehan Sanguyn par devant Desnotz ctRepe-raul, notaires, le vingt septiesme (sic) jour de ce present mois'2', a résigné ledict estat de Conseiller de Ville au nom et faveur dudict'3) mc Pierre San­guyn, son frere.
Sur quoy, la matiere mise cn deliberation, a esté et est lad. resignation receue et admise pour et en faveur dudict me Pierre Sanguyn; lequel à ceste fin a esté receu au serment dudict estat et office, institué et mis en possession d'icelluy en la maniere accous­tumée.
Lescaloppier, dc Bragelongne, Danès,
de Charmeau, Le Lievre,
Eschevins:
Conseillers;
CI Le prénom de ce magistrat est resté en blanc au Registre.
(2' Celte date est notoirement inexacte; il faut lire, ou bien: «le vingt septiesme jour du precedent moisn, ou bien: Ble dix sep­tiesme jour de ce present mois-n; cette seconde lecture étant d'ailleurs préférable à la première.
-3) Par une inadvertance inexplicable du scribe, le texte porte : en faveur dudit feu m' Pierre Sanguyn.
1-